Dealer worden?

Wil je wederverkoper worden?

De eerste stap die genomen moet worden is het aanmaken van een reselleraccount op onze website. Als je liever direct met ons spreekt, kun je altijd contact met ons opnemen via telefoon of e-mail op [email protected] of +31 475 543 559.

Een wederverkoperaccount aanmaken

Voordat het mogelijk is om de reselleraccount die je hebt aangemaakt te gebruiken, zullen we je account eerst evalueren. Zodra alle informatie is gecontroleerd, keuren we je account goed en ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment kunt u uw account gebruiken, prijzen bekijken en content bekijken/downloaden die alleen beschikbaar is voor onze wederverkopers.

Door een account aan te maken bij onze B2B shop kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en nog veel meer.

Online bestelproces

Na het plaatsen van een bestelling op onze website ontvang je per e-mail een bevestiging dat we je aankoop hebben ontvangen. Let op: dit is geen orderbevestiging! Na het plaatsen van een bestelling op onze website zullen we je bestelling handmatig controleren, de voorraad controleren en contact met je opnemen als we vragen hebben. Nadat we je aankoop handmatig hebben gecontroleerd, sturen we je de proforma-factuur die als orderbevestiging fungeert en alle benodigde informatie bevat.

Sediaverde Quality office furniture

Dit is de officiële website van Sediaverde® Professional Seating. U kunt hier onze gecertificeerde producten bekijken. Als gerespecteerd dealer kunt u via uw inlog bestellen. Bent u geen dealer maar wel geïnteresseerd? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.

Sediaverde B.V. is een groothandel / importeur in kantoorstoelen en is in 2017 opgericht met als doel een totaalleverancier te worden in zitmeubilair binnen de Nederlandse en Europese kantoormeubelmarkt. Het bedrijf levert uitsluitend en alleen aan wedeverkopers van kantoormeubelen.

De start van het bedrijf is begonnen in Kerkrade. Hier zijn we begonnen met een opslagcapaciteit van 1500 m2. Bij de start van het bedrijf hadden we een beperkt assortiment aan bureau- en vergaderstoelen. Door de toenemende vraag naar andere producten is ons assortiment steeds verder uitgebreid.

In 2023 kende het bedrijf haar eerste verhuizing, op de locatie waar het allemaal begon kwam al snel ruimte tekort. Sinds begin 2023 werken we vanuit onze huidige locatie (gevestigd in Herten) met een magazijn van ongeveer 3.000 m2 en een showroom / kantoor van ongeveer 1000 m2.

Sediaverde levert aan dealers welke gevestigd zijn door heel Europa. Het besteedt hierbij voornamelijk aandacht aan het hanteren van scherpe prijzenkorte levertijden, het waarborgen van goede kwaliteit, het bieden van uitgebreide service en zeker niet te vergeten het leveren van duurzame producten.

Heb je vragen?
Stel ze ons!